Hello People . This Blog Belong to muez . 19 july 1992 . PTPL collage SHAH ALAM . SUBANG , Shah Alam . camping Pictures, Images and Photos \Married with Siti Syazana . Skype-muiz.valera. Pocodot-muez valera.Thanks for visiting :)

Thursday, May 26, 2011


today kau bergadoh dengan ibu kau kan !! grr , bengang gile bile aku dengar , tapi aku pun panas jugak , bukan salah kau , tapi kau kene tuduh . if aku , aku pun bengang ouh.
then kau nages-nages kat aku . sepak-sepak kunx !
kau nages lagi siap kau ok !


bile kau mule nages , ape lagi . aku pun buad kau ketawa macam lembu ni ,
BHAHAHA , comel kau gelak sambil menanges .



then , mase kat karouke tadi , macam-macam kau buad kan ,
suka sangat ! haha , aku rase macam tengah mimpi uh tadi ,
pergh , best sangat ! SAYANG , bie nak repeat lagi lahh  ,
tak puas . BHAHAHA , sayang , iloveyousomuch !



No comments:

Post a Comment


BUNGEKK