Hello People . This Blog Belong to muez . 19 july 1992 . PTPL collage SHAH ALAM . SUBANG , Shah Alam . camping Pictures, Images and Photos \Married with Siti Syazana . Skype-muiz.valera. Pocodot-muez valera.Thanks for visiting :)

Sunday, July 31, 2011

why why !

wehy sayang ! kau tahukan yang aku sayangkan kau ! tapi kenape baru sekarang tibe-tibe mak kau text aku then tell me suruh lupekan kau ?
when aku tanye mak kau ,
kenape aunty ??
then mak kau cakap yang kau nie tunang orang !
betol ke sayang ??
kenpe kau buad aku macam nie ?
ape salah aku kat kau ha ?
hey sayang , betol ke semua nie ?
kalau betol ,
aku tak sanggup ouh -nak berhadapan dengan semua nie ,
kau tak kan faham perasaan aku macam mane ,
hati aku sakit sangat-0sangat bile dapat tahu oe ,

No comments:

Post a Comment


BUNGEKK